Berättelsen om Formex!

Torsdag och Fredag förra veckan var mitt lilla söta stängt!
Onsadag kvällen bar det av till Mamma & Mats som bor i Sigtuna. Där även min Kusse med familj befann sig, Trevligt:)

Torsdagen (inte hela var väldigt varmt där) & Fredagen skulle ägnades åt inredningmässa-FORMEX 2010
med hur mycket saker som helst !! 3 stora hallar med allt från barnleksaker& ljus till bakat och stickat.
Som en mega Julafton med saker!
Jättekul och mycket fina saker har jag nu köpt in till hösten och Jul.
När jag var där längta jag lite till att det skulle bli lite mörkare krypa ner i soffan med en go filt, bra film och massa mysiga ljus :) och snacks medföljer alltid:)

När vi gick där funderade jag även på vad kul det skulle ha varit om de hade haft en speciel tävling som jag kunde ha vunnit :)
Då fick man springa där inne och välja hur mycket saker man ville att ta med hem eftersom det var så stort så låtsas vi att jag fick plocka saker i 4-5 timmar !!

Tillbaka till verkligheten ..
vinner aldrig tävlingar eller på lotter ändå men man kan låtsas haha :)

Såklart när dom nya sakerna kommer ska det även läggas ut här på bloggen!!

Trevlig Helg på er mina första läsare :)
Lite ögongodis följer med bilder från Formex och annat :)




Entrèn



Dom här gigantiska muffinsformarna är så söta kan använda dem till lite allt möjligt.



Detta är nog en skön Höst filt :)



På G hit till min affär, mysfaktor 100!



Var tvungen att ta ett kort visst ser den god ut. Våfflan i Sigtuna!




Våfflan!


7 Dagar Kvar!! :)

Hugs / Maaaaalin!!







Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt Malin! Nu är du på g, lycka till min goding :) Puss

2010-08-20 @ 14:00:37
Postat av: Ann (mamma)

Jag längtar tils alla nya fina saker ska komma

Kram

2010-08-20 @ 14:05:19
Postat av: Sanna

ska bli spännande och se vad du får in för fint efter mässan :-)

2010-08-20 @ 16:12:45
Postat av: Bettan

Jättefint Malin! Ser fram emot detta :) Kram

2010-08-25 @ 20:49:24

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
♥ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/♥ Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0