Besök igår..

Har lunchbreak så jag tänkte att jag kan skriva lite till :)

Hände lite annat trevligt här igår..

Imåndags ringde Mathias Mellgren fån Communicare och frågade om jag kunde tänka mig att ta imot
 Marie. Wickberg från Centerpartiet.
Hon åker runt till olika företag och besöker dem och hon ville även prova på lite här hos mig.

Såklart tyckte jag det lät som en rolig grej och hon vi bestämde Onsdag kl 10.00
Igår kom de och hon ville som sagt prova på lite här diskade kammar, gjorde ett fint paket och dammade mitt skyltfönster. Hon frågade mig om hur de har varit att starta upp vad som har varit lätt respektive svårt.
Det måste var jättekul så hon gör åker runt lite och få en inblick i olika branscher, bra för henne också och få veta lite vad folk tycker.
Har tyvärr inga bilder på detta men Marie har en blogg ni kan titta in på  wickberg.blogspot.se.

Nu ska jag jobba vidare ha en trevlig dag!
nästa inlägg kommer jag berätta om FORMEX mässan förra veckan. Kan bli imorgon om det hinns!
/ Malin




Kommentarer
Postat av: Saraah

Va roligt att du skaffat en blogg Malin!! :) hoppas allt är bra med sig! Puss o kraam sarah

2010-08-19 @ 15:47:19
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: Kim

Sådär, nu har jag länkat från min blogg till denna ;) finns på min högrakant! puss på dig!


♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
♥ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/♥ Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0