Bilder från mitt lilla söta!




Min mamma har haft de fina kron lyktorna ute under sommaren. Båda står på trä däcket !
liten 149:- stor 249 :-



Kuddar med fina rosor i gråa toner 149:- st

En vete-kudde (50:-) som man kan värma i micron och så blir den varm och go kan användas om man ha lite ont eller är stel e.x nacke. Den har tjejorna i Drömmar och Ting gjort, dom har lite saker här som dom pysslar med.





Ett slitet nyckelsåp med spegel och krokar under 360:-
På det står det en hängare med 4 krokar samma serie samma slitna stil 189:-

På nyckelskåpets krokar hänger ett par söta träskor med rosor på 259:-



Jättefina lyktor häll i lampolja och ställ dem på altanen eller trappan.

liten 199:- stor 249:-




Min Frisörstol!




Lite blandat!




Hur gulliga som helst, ljuslyktor 30:- st



Lyktor vita lite slitna.
En av mina favoriter!

Stor 599:- liten 299:-



Old ljustake 199:- st



Hänglykta old 269 :-



Frisör produkter

Schwartzkopf osis+ En styling serie jag använder mig av och även säljer.
Min färg och toning jag använder kommer från REF har även styling, olika vårdande produkter schampo och balsam därifrån.


De kommer mera.. någon annan dag!

En trevlig helg har det varit med massa mys! :)
Fredagen The Pub med Emelie , Sara och Gunilla.
Lördagen var jag och Daniel hos Rio och Jonas käka Tacos och spela spel.
Söndagen städning, tvättning och skärgårdsprom med Sara.
Måndagen- ledig hundprom med Mia, sen på kvällen åkte jag och Sara inlines jättekul :) var längesen..

Hade så bra!

3 dagar kvar!!

Malin






Kommentarer
Postat av: sofia

Hallojj! Vilka fina grejer!!

Vart ligger din butik? Måste nog komma o handla!! :)

/Sofia

2010-08-24 @ 16:48:12
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: Malin

Fermgatan 1, Kristinehamn

2010-08-25 @ 11:16:01
Postat av: Malin

Va bra ska lägga in det på en gång :)

2010-08-25 @ 11:31:04
Postat av: sofia

Tackarr! :)

2010-08-25 @ 22:52:18
URL: http://svasa.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
♥ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/♥ Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0