Välkommen till Två Ting Hem & Hår BLOGGEN!!

Här kommer ni kunna läsa om mitt lilla ställe !
ÖPPNADE 8 Juni tidigare i sommar..
Två Ting Hem & Hår på Fermgatan i Kristinehamn, en blogg som till största del kommer handla om min del HEM-INREDNING.
Här kommer jag lägga upp mina inredningsprylar,nyheter, tips & ideer och mycket mer. (mycket bilder :))
Skriver även ibland om min del HÅR-SALONGEN någon snygg färg eller frisyr, nån uppsättning m.m.
Kommer aldrig skriva något om något salongsarbete jag gjort om inte kunden gått med på det!
Mina frisörprodukter REF och Schwartzkopf jag jobbar med kommer jag lägga upp och beskriva.
Lite om mitt liv utanför jobbet kommer också dyka upp.

Jag är bara utbildad Frisör och inte till författare eller fotograf så ni får ta bloggen som den blir förmodligen lite knasig ibland :)

skriver om lite allt möjligt som kommer hända här i butiks salongen när tiden finns!!
Hoppas ni kommer läsa något spännanade ni kan plocka med er vidare ! :)

P.S Bloggen kommer snart få lite snyggare design !

/ Malin Höggren



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
♥ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/♥ Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0