Torsdag!

Myser runt här lite nu och grejar mitt nya lyx vanilla cookies ljus luktar så lagomt mycket.
Har svårt för när det luktar för starkt speciellt vanilj vet inte varför? men det här var bara gott :)


Luktar ju kakor också , det är ju smaskens det :)

Väntar på mer saker hoppas det kommer denna vecka!!

Bröstcancer insamling i oktober :

Rosa Bandet får 10 kr från försäkringsbolaget Chartis
tack vare den här länken: http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=2171 – Klicka och gör en skänk-länk!

Trevlig Dag!
Malin








Kommentarer
Postat av: Ann (mamma)

Sånt ljus vill jag ha ställ undan tills jag kommer kram

2010-10-21 @ 16:55:49
Postat av: Bettan

Blir alldeles rörd i mitt hjärta över vad duktig du är och vad fint du har det i din butik, jag ska handla ALLA julklappar hos dig :)



Kram kram

2010-10-29 @ 14:26:46

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
♥ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/♥ Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0